Thursday, August 6, 2009

A.C.A.B - JiHaD 4 Life



Undergrounders mana xkenal A.C.A.B rite...???

One of pioneer oi/skin bands at malaysia bumi yang ku cintai.... ceeeewahhh...!! :D
aku layan dr demo dorg yg 1st.. kuar tahun '95.... zaman² tape laie nie.. hehehe....
with self-title.. A.C.A.B - All Cops Are Bastards...
(ilex jerk aku.. pdhal arwah bapak aku polis.. kuikuikui...)

masa 1st song.. aku lepak belakang jerk laie... naik jerk lagu nie as 2nd song.... aku antara org yg berkejar ke depan stage utk sama² bernyanyi.. lagu nie asalnya tajuk Skinhead 4 Life (English Version).. xlama pastu kuar Malay Version.. Skinhead Selamanya... but now.. Jihad 4 Life..


jom nyanyi ramai²...

".... Menanti hari keramat
Menentang pemerintah bangsat
Tiada yang dapat membunuh semangat
Membara dijiwa rakyat

Bangun sekalian umat
Bagai pahlawan melancar jihad
Biar dibasahi darah dan keringat
Yang zalim pasti dilaknat
...."


mcm² citer buruk pasal diorg aku dgr slama nie...

but.. NOW... u see dez........
enjoy...!!


0 comments: